zondag 21 december 2008

De tweelingwieg

Ik heb mijn mening gegeven over de tweelingwieg. Ik heb een reactie van Rachel gekregen en wij zijn het met elkaar eens. Ik denk er nog steeds hetzelfde over.

Lijfelijk contact is belangrijk voor iedereen! Ik schreef over dat je de kindjes afzonderlijk kunt indekken. Rachel was het met mij eens en zegt dat ze dat ook goed vind.
Mijn zus en ik sliepen in aparte bedjes. Maar wij zijn toch altijd dicht bij elkaar geweest vooral tijdens het spelen in de box en bedjes.

Toch zou ik het leuk hebben gevonden als mijn tweeling zus en ik ook zo'n tweelingwieg samen hadden gedeeld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Just wish to say your article is as astonishing.
The clearness in your post is just spectacular and i can assume
you're an expert on this subject. Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.

Here is my weblog ... ranger forum

Anoniem zei

Wonderful work! This is the kind of information that should be shared around the net.

Disgrace on the seek engines for now not positioning this post upper!
Come on over and visit my site . Thanks =)

My homepage: My Website