woensdag 24 oktober 2007

Zo denk ik er nu over ''Babymassage''

Twee weken geleden heb ik mijn mening gegeven over babymassage's.
Ik ben eigenlijk niet van mening veranderd want, ik denk nog steeds dat het vertrouwen tussen moeders/vaders en het kind versterkt.

De massage zou veel voordelen kunnen hebben voor ouders

- Met een huilbaby
- Baby's hebben met veel buikkrampjes
- Waarvan de baby onrustig is
- En voor conveuse baby's

Ik had benoemd dat leidsters één keer per week een massage zouden kunnen geven om de relatie tussen leidster en baby te versterken. Maar ik ben van mening veranderd omdat ik denk dat leidsters daar toch weinig tijd voor hebben. Ik zou er in mijn BPV plek wel achterkomen en het zou leuk zijn om toch misschien te zien dat leidsters er wel tijd voor hebben.

Geen opmerkingen: